Vols participar a la Marató de 3Cat mitjançant sessions divulgatives?
Durant els mesos d'octubre, novembre i desembre, professionals de la salut faran milers de sessions divulgatives per acostar els joves a la realitat mèdica i humana del Càncer i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.
Les sessions de divulgació estan adreçades, principalment, a centres educatius de secundària, batxillerat i cicles formatius, i a d’altres entitats socials educatives i culturals de tot Catalunya, com també a institucions i empreses interessades en la sensibilització entorn d’aquesta malaltia.
La campanya comença el 13 d'octubre i s’acaba el 14 de desembre.
Les sessions que s’acabin planificant per a cada divulgador/a es faran dins una franja horària de 8.00 a 20.00. Totes les sessions segueixen un programa elaborat per la Fundació i es desenvolupen amb el suport de material audiovisual creat expressament.
Abans de l'inici de la campanya es farà una sessió de formació. La sessió divulgativa s'haurà de fer preferentment en català, amb una durada d'una hora, aproximadament.
La Fundació i la persona divulgadora es vincularan mitjançant contracte temporal, a temps parcial, per circumstàncies de la producció, d’acord amb allò previst a la disposició addicional primera del primer conveni col·lectiu de la Fundació La Marató.
La retribució serà de 40 € bruts per conferència, més quilometratge (si escau).
Tots/es els/les divulgadors/es constaran d’alta al règim general de la Seguretat Social cada dia de prestació del servei de divulgació. Als efectes organitzatius i de gestió, s'informa que la Fundació us farà arribar un formulari en què haureu d’informar de les sessions fetes per tal de comprovar la realització del servei. Posteriorment, un cop revisat, es procedirà a realitzar el pagament de la retribució per transferència al número de compte bancari que ens heu facilitat, amb la corresponent remissió de la nòmina mensual.
Per a totes les persones interessades en participar en la campanya de difusió i sensibilització de La Marató, us podeu inscriure com a divulgadors/es al web https://www.3cat.cat/tv3/marato/sessions-divulgatives/2025/3210/
Per a més informació, us podeu adreçar a: sessions_divulgatives@3cat.cat