L’objectiu del servei de telesuport ofert per la
Fundació Galatea és donar resposta i acompanyament, amb motiu de la pandèmia per COVID-19, a preocupacions i pors dels professionals, que es manifesten sovint amb ansietat, estrès, angoixa i, fins i tot, depressió.
El servei s’ofereix per videoconferència, amb sessions d’entre 20 i 30 minuts. Entre el 16 de març i el 31 de desembre de 2020 hem atès 984 usuaris i hem efectuat 3.720 intervencions. Els professionals hi poden accedir a través del
telèfon 900 670 777 de dilluns a divendres, de 9 a 21h. Una xarxa de 42 psicòlegs s’encarrega d’atendre les consultes.
Els professionals que han utilitzat el servei des de la seva posada en marxa han valorat la qualitat i la utilitat de l’assistència amb un 4,8 de mitjana, en una escala de l’1 al 5.
Una de les característiques que diferencia el servei de telesuport de Fundació Galatea i que li confereix qualitat és la
continuïtat assistencial: en funció de les necessitats dels usuaris, des de la Unitat d’Acollida de la Fundació poden ser derivats als serveis de la Clínica Galatea, a grups terapèutics, etc
No subestimis el teu malestar. Si persisteix, o tens dubtes sobre la teva situació emocional, truca!