Notícies Serveis COMG

 

Pla de Jubilació 105

7/10/2009
 
 
 


Quan arriba final d’any, una de les valoracions que fem és el resultat econòmic que hem obtingut i la manera d’aconseguir el màxim benefici dels nostres ingressos anuals.

Mutual Mèdica coneix la importància de poder gaudir de productes amb avantatges fiscals que permetin obtenir la millor desgravació i al mateix temps la màxima rendibilitat. Per això, cada final d’any posa a la seva disposició el Pla de Jubilació 105, un producte exclusiu per a aportacions úniques que li garanteix un capital per a la seva jubilació.

Vegi’n els avantatges:
- 4% d’interès tècnic anual garantit durant tota la vigència del contracte, a diferència d’altres entitats, que revisen aquest interès al cap de sis mesos o un any.
- Gran avantatge fiscal: fins al 100% de les aportacions es poden desgravar de l'IRPF, tant si exerceix per compte propi com per compte d'altri.
- Possibilitat de cobrar en forma de capitalde renda amb un creixement anual d’aquesta.

Truqui’ns ara i consulti al seu assessor per ampliar aquesta informació:
Telèfon: 972 20 88 00
Mail: assegurances@forumsanitari.cat

 
Documents adjunts:



Aquesta notícia ha rebut 772 visites.